lördag 11 februari 2012

Fortsättning!

Nu äntligen är jag tillbaks igen!
Fortsättning på förra inlägget:
Det ena leder till det andra och snart så hånglar vi.

Vi går upp på övervåningen för att ha myspys, men ser att Anna (Aiden Jones fru) ligger i deras dubbelsäng.
Tydligen så är Aiden Jones väldigt trött så han lägger sig bredvid Anna och somnar.

Aiden Jones vaknade och han gick ur sin säng. Anna gjorde likadant, men hon förolämpade jag så att hon gick. "Jag" bjöd in till kel på deras säng och sen ska vi ha myspys.

Och sen somnade vi. Zzz...
Nu är det morgon och vi har vaknat.

Hejdå Aiden, jag måste gå hem! (Eller nåt)

Och så gick "jag" lika weirdo hem.
Hemma:
"Jag" lagar mat som vanligt.

Det får bli pannkakor. Som vanligt. Till frukost, ni fattar.
Utan en aning om vad som "hände" under myspyset. Om några dagar skulle jag få reda på det, men det händer inte än.
Typiskt! Det har blivit stopp i sims-toaletten!
"Jag" äter pannkakorna och rensar toaletten sen använder jag den. Tvätta händerna. Sedan tar jag en tupplur.

(En bild från när "jag" rensar toan, som ni kanske ser)
Men iallafall så tar jag en tupplur och drömmer om... Ingenting! Väldigt överraskande, inte.
När "jag" vaknar så mår "jag" plötsligt väldigt illa och går in på toan ifall "jag" skulle kräkas.

Sen kräks "jag" i toan.

-"Varför är jag illamående?" tänker "jag" troligen.
Fortsättning följer...
Och så ska jag påminna er om att kolla in 30 dagars utmaningen som börjar i mars. Och förresten så kommer nästa del av Drömmen om en häst imorgon.
See you later alligator!

2 kommentarer:

  1. Vad är det för utmaning då?????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är egentligen ingen utmaning utan frågor som jag (och ni läsare genom kommentarer) ska svara på och dessa frågor är såklart om sims 3, vet ej varför det kallas för 30 dagars utmaning.

      Radera