fredag 17 februari 2012

Jag har sett suddigt så länge, men nu ser jag klart...

Ne, bara skoja. Men jag har börjat få upp ögonen för (som det står att det heter) The Sims 3 Mönsterskaparverktyg. De va faktiskt roligt att göra mönster (haha låtsas att det inte finns några prickar på ö:et och läs meningen igen). Jag ska lägga upp mönstrena på exchange så att ni kan ladda ner dom om ni vill :)
Förresten: Jag heter lfgtyo på thesims3.com.
Ni ska också kunna "beställa" mönster så det är bara att kommentera inläggen med beskrivning eller bilder (om det går ?) sen så gör jag dem och lägger upp på exchange :D

(Random bild på ett småbarn som krupit in i en leksaks-låda)
Ps. Mönstrena som jag gör finns oftast i kategorin Geometri eller Material. En del av mönstrena har min bästis gjort.
See you later alligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar