torsdag 9 februari 2012

Väldigt pinsamt...

(På riktigt) Idag så gick jag hem från skolan och stannade och såg att ett el-hål (ett hål som dom fixar kablar i) hade locket avlyft. Då sa jag till min bästa vän:
- Ska jag hoppa ner i hålet? med en väldigt konstig röst och jag sa det flera gånger.
Följderna:
* Min kompis började att skratta.
*Jag sa det gång på gång
*Sen när jag vände mig om så såg jag att en person som är typ ett eller två år yngre än mig stod bakom mig och såg skrattig ut. Det var pinsamt!
(Sims) Ja, vad ska man säga? Jag älskar att göra simmar som ska lyckas med ett speciellt yrke, och när man har drömjobb så är det ännu roligare. Så idag när min bästa vän och jag spelade sims så gjorde jag en sim som fick heta Emelie Bengtsson. Hon ska bli stylist. Såhär är hennes kläder och personlighet:
Emelie Bengtsson heter egentligen lu Si-yan Mayd, men bytte namn när hon kom till Riverview, ingen vet varför.
Emelie Bengtsson är en framgångsrik stylist (snart iallafall) som aldrig har på sig något som någon annan har designat. Hennes stil är annorlunda, men snygg. Hon har egenskaperna snackare, bra sinne för humor, ambitiös, perfektionist och hatar naturen. Synd bara att hennes tomt blev invaderad av insekter bara, haha.

Emelie Bengtsson
Förlåt för att jag har varit lat på bloggfronten. Kommer att blogga mera, jag lovar. Minst ett inlägg per dag!
See you later alligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar