lördag 11 februari 2012

Sims utmaning!

Jag har aldrig haft en utmaning på min blogg... Nu ska det bli en!!! En sådan där 30 dagars utmaning som ska börja den 1 mars.
Nu tillbaka till den fridfulla staden Riverview, där "jag" bor. Ni kanske inte minns men senaste gången jag skrev om "mig" så hade jag låst in Aiden Jones i mitt hus och han var en idiot. Om ni inte minns så kan ni kolla här.
"Jag" ska börja jobba nu så "jag" står klädd i mina sunkiga jobbar-kläder utanför bistrot på väg att gå in.

Samtidigt hemma hos "mig":
(En överblick över "mitt" hus)

Va? Jag tror att Aiden Jones har rymt! Det är säkert den där butlern som har släppt ut honom (vi har förresten skaffat en butler)...Jaja, "jag" har åtminstone inte sett att han har försvunnit än. Tillbaka till "mig".
Oj! Tydligen skulle jag på en lektion i matlagning och inte till jobbet. Har ni tänkt på hur fint det är på bistrot med fönstrena på andra våningen?

Nu fyller "jag" år tydligen.

Och om man vrider kameran lite...

Så ser det ut som om det svävar en party-tuta emot "mig".
Då är "jag" på väg hem igen då på min motorcykel i mina sunkiga kläder. "Jag" har bjudit över Aiden Jones igen *mohahaha* och ska låsa in honom och avskeda butlern.

Oj! En paparazzi har kommit till mitt hus ("jag" har en stjärnpoäng).

Han knäppte kort på mig! (Inte så oväntat, han är ju en paparazzi, men ändå)


Nice kamera han hade. Jaja, men... Ska inte Aiden Jones komma snart?
Medans "jag" väntar på honom så passar paparazzin på att ta lite fler kort.

(Haha, tvätt korgen är med i min bild!) Men allvarligt Aiden Jones?
Nu har "jag" köpt den dära livslånga belöningen "Förförelse mätare", så när Aiden Jones kommer (om han kommer) så kan han inte avvisa mig.
Eh... Jag såg nu att han står vid bostron lilla korsika och väntar på mig! Jag har väl tryckt på "Bjud ut" istället för "Bjud över", jaja. Nu måste jag skynda mig dit!
Typiskt han åkte hem... Men jag har hittat hans hus så, Aiden Jones - here i come!
"Jag" har kommit till hans hus nu och håller händer med honom - framför hans fru!

Det värsta är (för henne alltså) att hon inte kan göra något åt det! "Jag" beter mig lite konstigt?

In love, hehe. Första kyssen!

Jag och min mamma ska ut och gå en promenad, så fortsättning följer...
See you later alligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar