söndag 19 februari 2012

Nu är "jag" här igen...

Nu ska jag spela lite med "mig" för att jag vill helt enkelt.

Förra gången som jag spelade med "mig"... Eller, kan jag inte sluta göra "-tecken när jag menar mitt sims-jag? Jo. Men iallafall, förra gången som jag spelade med mig så spydde jag just. Nu ska jag gå och lägga mig för att min energi är låg.

Och jag drömmer om...

...Blommor?

...Diamanter?

...Domstol?

...Fint väder?

...Bestick?! Nej nu snabbspolar jag. När jag trycker på M för att kolla kartan, vad ser jag då? Jo, en enhörning!

Tydligen så heter den Cumulus Häst. Jag zoomar in på mig igen.
Ah! Paparazzi!

Visserligen står hon utanför mitt hus och jag ligger och sover därinne, men ändå. Typiskt, tid för kräk igen.

Jag undrar hur det är möjligt, att man kan gå upp mitt i natten och ha tillräckligt med energi för att göra våfflor? Det är iallafall precis vad jag gör.

HUR?
Jag har en medelålderskris och vill gå till salongen för att få en makeover, så jag ska väl gå dit när jag ätit mina våfflor.

Och när jag ätit upp så åker jag motorcykel till Barneys salong och tatuerare.

Och när jag står och väntar vid receptionen...

...så får jag en inte så jättefin mammadress och förstår att jag är gravid!

Kommer det att bli en flicka eller pojke? Det återstår att se nästa gång jag spelar med mig.
See you later alligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar